Find din plads i markedet

HIP logo

Positionering og prissætning

Hvad gør du for at skille dig ud fra dine konkurrenter, blive kundernes foretrukne og ikke kun konkurrere på pris? På denne workshop hjælper vi dig med at blive skarpere på, hvordan du finder din plads i markedet. Du får input til forskellige parametre, du kan bruge i din positionering, herunder din prissætning, og værktøjer til at lave din egen plan for positionering.

Workshoppen kommer rundt om:
  • Præcisering af marked: Hvilket marked opererer du på og hvad er karakteristika?
  • Hvem er dine konkurrenter og hvordan positionerer du dig i forhold til dem?
  • Hvilken værdi skaber du for dine kunder?
  • Hvilke parametre kan du arbejde med i din positioneringsstrategi?
  • Hvordan prissætter du dit produkt/din ydelse?
Målgruppe:

Iværksættere som ønsker input til, hvordan man kan positionere sig i forhold til konkurrenter og kunder. Særligt fokus på prissætning.

Du møder:

Mette Dahl Juelner, ejer af BizBuddy
Mette har tidligere arbejdet som marketingschef hos TV2 og været mediaplanlægger hos OMD A/S. Derudover har hun salgserfaring fra mediebranchen, og hun har gennem en årrække vejledt små og mellemstore virksomhedsejere i forretningsudvikling. Nu driver hun sin egen virksomhed, BizBuddy, hvor hun rådgiver i salg, kommunikation, service og markedsføring samt event- og konferenceudvikling. Mette har blandt andet en Mastergrad i Oplevelsesledelse fra RUC.

Tilmeld dig workshop